Gdańsk, 24.10.2023 r.
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
w ramach Zapytania ofertowego nr 1/10/2023PBE,
dotyczącego wyboru wykonawcy projektu, wynajmu i zabudowy stoiska wystawowego na targi Amberif Autumn 2023 wraz z obsługą techniczną i kosztami zindywidualizowanych elementów zabudowy, oraz działaniem informacyjno-promocyjnym projektu :
„Podniesienie pozycji rynkowych firmy SILVAM-EX poprzez udział w międzynarodowych targach”.
Projekt będzie realizowany w ramach projektu grantowego „ Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim”
W dniu 24.10.2023 roku Komisja w składzie:
- Piotr Tyca - przewodniczący,
- Tomasz Michalski - członek Komisji,
dokonała wyboru wykonawcy projektu, wykonania i wynajmu zabudowy stoiska wystawowego na targi Amberif Autumn 2023 wraz z obsługą techniczną i kosztami zindywidualizowanych elementów zabudowy, oraz działaniem informacyjno-promocyjnym projektu dot. zadania 4. „Uczestnictwo w międzynarodowych targach Amberif Autumn 2023, Gdańsk, Polska”
- Zamawiający:
Silvam-ex Tomasz Michalski, Piotr Tyca spółka jawna
ul. Do Studzienki 24
80-227 Gdańsk
NIP: 9570917160, KRS 0000241666
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług w zakresie wynajmu i zabudowy stoiska wystawowego o powierzchni 25 m2 na targi Amberif Autumn 2023 wraz z obsługą techniczną i kosztami zindywidualizowanych elementów zabudowy, oraz działaniem informacyjno-promocyjnym projektu. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobligowany będzie do przeprowadzenia następujących czynności:
1) Wykonanie zabudowy w systemie Maxima z wydzielonym miejscem biurowym oraz elementami indywidualnej zabudowy takimi jak: przeszklona witryna, witryna wystawiennicza z nowoczesnymi elementami wystawienniczymi z dodatkowym oświetleniem,
2) stoisko powinno być wyklejone folią kolorową z logo i nazwą firmy oraz wydrukami wielkoformatowymi zdjęć produktów w wysokiej rozdzielczości,
3) zapewnienie wykładziny, regału, stołu i krzeseł,
4) zapewnienie ekspozytorów wystawienniczych z dodatkowym oświetleniem,
5) instalacja nowoczesnego oświetlenia halogenowego punktowego,
6) obsługa techniczna polegając na montażu i demontażu wyposażenia stoiska oraz nadzorze technicznym wraz z bieżącym utrzymaniem czystości w trakcie trwania targów.
7) projekt, wykonanie i udostępnienie prezentacji multimedialnej na ekranie wielkoformatowym na stoisku targowym.
Zabudowa stoiska powinna spełniać wszelkie wymogi określone w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym na stronie:
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/49353/Podrecznik_wnioskodawcy_i_beneficjenta_210717.pdf
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw.
Kod CPV: 60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
Kod CPV: 60100000-9 Usługi transportu drogowego
Termin realizacji zamówienia: 26.10.2023 r.
- Sposób upublicznienia ogłoszenia ofertowego:
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone dn. 09.10.2023 r. w siedzibie Spółki, jak również zostało opublikowane na stronie internetowej.
- Tryb udzielenia zamówienia:
Proces wyboru wykonawcy przeprowadzono w oparciu o zasadę przejrzystej i uczciwej konkurencji, która obowiązuje podmioty realizujące projekty w ramach grantu realizowanego przez Agencją Rozwoju Pomorza S.A. projektu grantowego pod nazwą „Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.3 Aktywność eksportowa Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należało składać w następujący sposób:
a) w wersji elektronicznej (skan dokumentu podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu), przesyłając na adres e-mail: silvam@gmail.com, lub
b) dostarczając ofertę osobiście lub
c) przesyłając ją na adres siedziby firmy.
Ostateczny termin składania ofert minął w dniu 23 października 2023 r.
- Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert odbyło się 24.10.2023 r. w siedzibie firmy.
Do upłynięcia ostatecznego terminu na składanie ofert, zostały złożone 3 oferty:
Oferta nr 1:
TEXO Tomasz Szymczak
80-178 Gdańsk, ul. Sierpniowa 14
NIP 583 312 47 92, REGON 367482871
Data wpływu oferty : 12.10.2023 (osobiście)
Oferta nr 2:
ProFi – Usługi Remontowo-Budowlane
Zbigniew
Kozikowski
80-177 Gdańsk, ul. Kraśnięta 51
NIP 583 253 60 09
Data wpływu oferty: 20.10.2023 (osobiście)
Oferta nr 3:
MARKUS Marek Wnuk
02-378 Warszawa, ul. Bobrowskiego 8/29
NIP 526-147-82-81, REGON 010317520
Data wpływu oferty: 18.10.2023 r. (osobiście).
- Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu:
Oferent wskazany w poz. 1 - spełnili wszystkie wymagane warunki udziału w
postępowaniu określone w Zapytaniu Ofertowym, w tym złożyli oświadczenie o
braku powiązań osobowych
i kapitałowych wykonawcy z Silvam-ex Tomasz Michalski, Piotr Tyca spółka jawna.
Oferty wskazana w poz. 1.,2. zostały odrzucona przy ocenie formalnej określonej
w Zapytaniu.
W ofercie nr 3. zabrakło oświadczeń
opisanych w punktach 2, 4, 5; W ofercie
nr 2 kwota na wykonanie usługi nie odpowiadała zamawiającemu, co jest
decydującym kryterium w wyborze oferty.
- Najkorzystniejsza oferta:
W oparciu o przyjęte kryteria oceny (zgodnie z załącznikiem nr 1 – Ocena i porównanie złożonych ofert) wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
TEXO Tomasz Szymczak
80-178
Gdańsk, ul. Sierpniowa 14
NIP 583 312 47 92, REGON 367482871
- Dodatkowe informacje:
Zgodnie z założeniami Zapytania ofertowego Zamawiający udziela zamówienia
w/w podmiotowi. TEXO Tomasz Szymczak spełnia zasadę przejrzystej i uczciwej
konkurencji, która obowiązuje podmioty realizujące projekty w ramach Programu
Operacyjnego Inteligentny Rozwój, z uwagi na fakt, iż w ramach postępowania
złożono 3 oferty, ale tylko 1 spełniającawymogi
Zapytania, natomiast Zapytanie ofertowe upubliczniono w sposób prawidłowy w siedzibie
Spółki oraz na stronie internetowej.
- Dalsze zalecenia Komisji:
Komisja zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w Zapytaniu wyraża zgodę na złożenie zamówienia wybranemu Oferentowi i podpisania z nim stosownej umowy.
Członkowie Komisji Podpisy członków Komisji
- Piotr Tyca ……………………………..
- Tomasz Michalski ……………………………..
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – Ocena i porównanie złożonych ofert;
2) Załącznik nr 2 – Potwierdzenie publikacji zapytania;
3) Załącznik nr 3 – Oferty złożone w postępowaniu wraz z załącznikami;
Załącznik nr 1 – Ocena i porównanie złożonych ofert
L.p. |
Nazwa oferenta |
Cena całkowita netto |
Suma punktów |
1. |
TEXO Tomasz Szymczak |
100 pkt. |
100 pkt. |
Podsumowanie:
Ocena ofert została przeprowadzona zgodnie z
kryteriami wyboru oferty określonymi
w Zapytaniu ofertowym.
Oferta złożona przez TEXO Tomasz Szymczak została
poddana następującej ocenie:
1) Cena całkowita netto – 100 pkt. (100 %).
Metodologia obliczenia:
Pi= (Cmin / Ci) x 100 (z dokładnością do 1 pkt.).
Pi – Liczba punktów dla oferty nr „i’.
Cmin – najmniejsza cena całkowita netto ze wszystkich ważnych złożonych ofert.
Ci – cena całkowita netto oferty nr „i”.
P1= (22 000,00 zł netto/ 22 000,00 zł netto) x 100.
P1= 100 pkt.
Ocena kryterium = 100 pkt.
Biorąc pod uwagę powyższe należy podkreślić, iż oferta TEXO Tomasz Szymczak spełnia wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego uzyskując 100 pkt./100 pkt., tym samym zaleca się zlecenie zamówienia wskazanemu Oferentowi.
Członkowie Komisji Podpisy członków Komisji
- Piotr Tyca ……………………………..
- Tomasz Michalski ……………………………..